Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 11 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 6 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 3 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden

UBA-TrendsDay_website bannerjpg.jpg

UBA Trends Day 2025

UBA Trends Day 2025, een speciale editie!

20 maart 2025 - ING Arena


Zet alvast 20 maart 2025 in jouw agenda voor de UBA Trends Day. Het belooft een speciale edite te worden. Dan brengen we, samen met de World Federation of Advertisers (WFA), de Global Marketer Week naar België. Een unieke opportuniteit om tijdens de UBA Trends Day, naast andere topsprekers, ook global CMO's te horen en te ontmoeten.

Laat je inspireren door de laatste trends in Technology, Branding, Consumer Habits, Marketing Communication en Leadership. Daarbovenop kan je netwerken met 2.000 marketing- en communicatieprofessionals van over de hele wereld. 

Sprekers

Programma

  • 8u30: Deuren open
  • 9u20 - 11u00:
    • Welkom l Mira De Maeyer & Stephan Loerke
    • Trends in Artificial Intelligence: The hype of the decade, the end of awful, or the ultimate innovation of mankind? | Peter Hinssen
    • CMO keynote l Asmita Dubey
    • Trends in Consumer Behaviour: Navigating the future of sensory tech, authenticity, and value creation l Livia Fioretti

11u00: Netwerkpauze

  • 11u35 - 13u00:
    • WFA Global Marketing Agenda l Stephan Loerke
    • Trends in Strategy: Why great marketing is strategic, and how the systems we are part of drive marketing more than ever before | Seth Godin

13u00: Lunch- & netwerkmogelijkheden

  • 14u40 - 16u30:
    • CMO keynote l Raja Rajamannar
    • CMO keynote l Diana Frost              
    • Learnings of the day  l Steven Van Belleghem
    • Trends in Leadership: Ultimate resilience or how adversity breeds strength l Joseph Oubelkas

16u30: Afsluitende netwerkdrink

Back to top