Sprekers

Zoals elk jaar maakten we een selectie van zowel Belgische als internationale sprekers. Zij zorgen ervoor dat u weer helemaal mee bent met de laatste trends. 

SethGodin.jpg

Seth Godin (US) The Godfather of Modern Marketing

Seth Godin is auteur, ondernemer en een vermaard spreker. Hij schreef 20 internationale bestsellers, die vertaald werden in meer dan 35 talen. Hij schrijft over de post-industriële revolutie, de manier waarop ideeën zich verspreiden, marketing, leiderschap en vooral, over hoe alles verandert. U hebt wellicht al gehoord over zijn boeken ‘Linchpin’, ‘Tribes’, ‘The Dip’ en ‘Purple Cow’. Zijn boek ‘Dit is Marketing’ was een instant wereldwijde bestseller. Zijn nieuwste boek ‘The Practice’, dat uitkwam eind 2020, is nu al een bestseller.

Seth Godin is tevens oprichter van verschillende bedrijven, waaronder Yoyodyne en Squidoo. Zijn blog, die u terugvindt op Google door het typen van ‘Seth’, is één van de populairste blogs in de wereld. Zijn podcast behoort tot de meest bekende wereldwijde podcasts. In 2018 werd hij opgenomen in de Marketing Hall of Fame. Hij is de oprichter van The Akimbo Workshops, dat pittige online seminaries organiseert die het werk van duizenden mensen hebben getransformeerd.

KatrinaDodd.jpg

Katrina Dodd (UK) Editor at Large bij Contagious

Katrina Stirton Dodd is Editor at Large bij Contagious, een adviesbureau dat zich inzet om merken en bureaus over de hele wereld te helpen om de verschuivingen in marketing, klantengedrag en technologie te begrijpen en zich eraan aan te passen. Hun driemaandelijkse magazine is een wereldwijde benchmark op het vlak van creatieve uitmuntendheid.

Katrina heeft een ruime ervaring met magazines en heeft projecten geleid voor BBC Worldwide, Louis Vuitton en Universal Music. Ze schrijft graag over de link tussen creativiteit en business en heeft een passie voor boeken, tijdschriften en goede ideeën, of ze nu groot of klein zijn.

MartinLindstrom.jpg

Martin Lindstrom (DK) Branding Expert, Author, Founder Lindstrom Company

Martin Lindstrom laat geen kans onbenut om uw diepste verlangens boven te halen. Hij kruipt in uw brein* en woont in uw huis**. Klinkt freaky? Hij is dan ook freaking fantastisch in wat hij doet: vertalen van wat u werkelijk wil in baanbrekende producten, merken en winkelervaringen. Martin behoort als merkenbouwer tot de absolute wereldtop en adviseert grote merken zoals Coca-Cola, Nestlé, Red Bull, Walt Disney, en Burger King. Als iemand weet of merken op hun sterfbed liggen, is het Martin wel.

Martin Linstrom schreef niet minder dan 7 bestsellers. Zijn boek ‘Brand Sense’ werd door The Wall-Street Journal bekroond tot één van de vijf beste marketingboeken aller tijden. Zijn nieuw boek ‘The Ministry of Common Sense’ (januari 2021), zal opnieuw veel mensen inspireren.

*Hij pioniert met de nieuwste inzichten uit neurowetenschap en consumentenpsychologie
**Hij observeerde het gedrag van meer dan 2.200 gezinnen in 77 landen

StevenVanBelleghem.jpg

Steven Van Belleghem (BE) Co-founder nexxworks & Snackbytes

Steven heeft meerdere internationale bestsellers op zijn naam staan: ‘The Conversation Manager’, ‘When Digital Becomes Human’, ‘Customers the Day after Tomorrow’ en in 2020 kwam ‘The Offer You Can’t Refuse’ uit. Zijn passie is het brengen van inspiratie over de klantervaring van de toekomst. Steven gelooft dat ondernemers het hart van hun klanten pas kunnen raken als ze hen op een empathische manier en als mens benaderen. Dat kan door het spel op lange termijn te spelen en de nieuwe technologie met gezond verstand in te zetten. Succes is een logisch gevolg van deze aanpak.

Als internationale keynote spreker heeft Steven meer dan 1.000 presentaties in 40 verschillende landen op de teller staan. Geen wonder dat zijn Youtube kanaal al meer dan 4 miljoen views kreeg.

PeterHinssen.jpg

Peter Hinssen (BE) Co-founder & Partner nexxworks

Serie-ondernemer, adviseur, keynote spreker en auteur. Peter Hinssen is een van de meest gewilde opinieleiders op het vlak van radicale innovatie, leiderschap en impact van het digitale op onze maatschappij. Hij doceert aan verschillende business schools zoals de Londen Business School en MIT in Boston. Via zijn bedrijf nexxworks helpt Peter organisaties om flexibel te worden, te innoveren en te floreren in ‘The Day After Tomorrow’. Peter is auteur van maar liefst vijf bestsellers, waaronder ‘The Phoenix and The Unicorn’, dat uitkwam in maart 2020.

Back to top