Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 11 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 6 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 3 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden

Programma

Livia Fioretti final.png

Trends in Consumer Behaviour: Navigating the future of sensory tech, authenticity and value creation

Livia’s keynote bespreekt drie belangrijke trends die consumentengedrag hervormen en innovatie stimuleren, geïllustreerd met praktijkvoorbeelden uit verschillende sectoren en regio’s. Ze begint met het onderzoeken hoe sensorische technologieën zorgen voor meeslepende en emotioneel responsieve ervaringen die de manier waarop consumenten verbinden en interageren transformeren. Vervolgens benadrukt ze de groeiende vraag naar emotionele authenticiteit, waarbij de dominantie van door AI gedreven voorspelbaarheid wordt uitgedaagd omdat consumenten steeds meer waarde hechten aan imperfectie, spontaniteit en oprechte interacties. Tot slot gaat Livia in op hoe toonaangevende merken waardecreatie herdefiniëren door betrokkenheid en loyaliteit in een strategisch en betekenisvoller kader van "waarde" te plaatsen.

Seth.png

Trends in Strategy: Why great marketing is strategic, and how the systems we are part of drive marketing more than ever before

Seth Godin, auteur van 21 internationale bestsellers vertaald in 40 talen, deelt zijn prikkelende visie op de toekomst van marketing en reclame tijdens de UBA Trends Day.Gebaseerd op zijn geprezen werken This Is Marketing, Purple Cow en This Is Strategy, presenteert Godin een systematische aanpak die de status quo uitdaagt. Hoewel adverteerders uitblinken in het trekken van aandacht, benutten we deze expertise vaak onvoldoende door gemiddelde producten te promoten bij een gemiddeld publiek. Nu onze cultuur verschuift van "meer" naar "beter," moedigt Godin ons aan om opmerkelijke ervaringen te ontwerpen die zinvolle gesprekken op gang brengen en duurzame loyaliteit inspireren. Ontdek samen met ons hoe marketeers en adverteerders betekenisvolle verandering kunnen stimuleren, authentieke connecties kunnen opbouwen en werk kunnen creëren dat er echt toe doet voor mensen die geven om wat belangrijk is.

Joseph oubelkas orange.jpg

Resilience

Tijdenseenwerkbezoek in Marokkowerd Joseph onrechtvaardig, zonderbewijs of onderzoek, veroordeeld tot tienjaargevangenisstraf. Hij neemt je mee in het rauwe en confronterende leven binnen de overvolle en vervuilde Marokkaanse gevangenissen. Hij deelt openhartig hoe hij omging met verdriet, woede en frustratie, en hoe hij ondanks de zware omstandigheden zijn kracht wist te behouden. Waar vond hij de motivatie om door te gaan? En hoe slaagde hij erin zijn situatie om te zetten in waardevolle levenslessen? Deze inzichten verrijken nu zijn leven, en Joseph gunt iedereen eenzelfde veerkracht en innerlijke rijkdom.Met zijn persoonlijke verhaal slaat Joseph een brug naar de uitdagingen binnen jouw organisatie. Hij laat zien hoe focus, keuzevrijheid en doorzettingsvermogen je vooruit helpen, en benadrukt het belang van mentale kracht in álle aspecten van het leven: van studie en sport tot werk en ondernemerschap, en van liefde en vrijheid tot gezondheid.

ken-png.jpg

Trends in Branding - How to win the race to relevance | Ken Hughes

Wedden dat ook u iemand kent – of bent! – die in de digitale wachtrij is gaan staan om een ticket te bemachtigen voor de Eras Tour van Taylor Swift? Het systeem van ‘dynamic pricing’ joeg de prijzen door het dak, maar de tickets verkochten als zoete broodjes. Hoe is die straffe madam erin geslaagd van zichzelf een merk te maken waarbij Beyonce, Lady Gaga en Madonna verbleken? Maar vooral, wat kunnen marketeers van haar leren? Want maak u geen illusies: haar succes is geen toevalstreffer. De manier waarop zij haar fans aan de borst drukt, toont hoe elk merk connectie kan en moet leggen met de consument. Vergeet oude marketingwijsheden en omarm wat nieuw is. Of zoals La Swift zou zeggen: ‘Shake it Off’. 

Jesus Cochegrus.png

Trends in Customer Engagement - The 5 levels of customer connection | Jesús Cochegrus

De consument van vandaag lijkt niet langer op die van gisteren. Dat zeiden we gisteren ook, maar nu gaat het wel heel erg snel. In de terminologie van Jesús Cochegrús Jaime: we betreden een ‘new game level’. Ondernemingen zijn vaak het noorden kwijt, want de ene crisis volgt de andere op en artificiële intelligentie zet wellicht een punt achter ‘business as usual’. Problemen, problemen, problemen? Of kansen, kansen, kansen? Veel, zo niet alles, hangt af van de genetica van uw organisatie. Zit omgaan met verandering in uw DNA? Bent u in staat connectie te maken met de nieuwe consument in een hypergepersonaliseerde, hoogtechnologische wereld? Jesús toont aan de hand van een parellel met de gamingindustrie hoe u uw bedrijfscultuur kunt transformeren en kunt uitgroeien tot een wendbare organisatie met leiders die weten hoe ze moeten winnen.

Back to top