Programma

Seth.png

Trends in Strategy: Why great marketing is strategic, and how the systems we are part of drive marketing more than ever before I Seth Godin

Seth Godin, auteur van 21 internationale bestsellers vertaald in 40 talen, deelt zijn prikkelende visie op de toekomst van marketing en reclame tijdens de UBA Trends Day.Gebaseerd op zijn geprezen werken "This Is Marketing", "Purple Cow" en "This Is Strategy", presenteert Godin een systematische aanpak die de status quo uitdaagt. Hoewel adverteerders uitblinken in het trekken van aandacht, benutten we deze expertise vaak onvoldoende door gemiddelde producten te promoten bij een gemiddeld publiek. Nu onze cultuur verschuift van "meer" naar "beter," moedigt Seth ons aan om opmerkelijke ervaringen te ontwerpen die zinvolle gesprekken op gang brengen en duurzame loyaliteit inspireren. Ontdek samen met ons hoe marketeers en adverteerders betekenisvolle verandering kunnen stimuleren, authentieke connecties kunnen opbouwen en werk kunnen creëren dat er echt toe doet voor mensen die geven om wat belangrijk is.

Peter oranje.png

Trends in Artificial Intelligence: The hype of the Decade, The End of Awful, or the Ultimate Innovation of Mankind? I Peter Hinssen

Maak je borst maar nat voor de Total Perspective Vortex van AI: alles wat je wilde weten, en misschien nog veel meer, over Artificial Intelligence. Is het nu de grootste hype van het decennium, en maken we ons op voor de grootste collectieve ontgoocheling sinds de finale van Game of Thrones? Of wordt het echt de absolute game-changer in de creatieve industrie, en kunnen we ons binnenkort niet meer voorstellen hoe we ooit zonder AI hebben gewerkt? Een wervelend overzicht van het utrasnel bewegende speelveld van AI, en een gids hoe je verder kan kijken dan de hype, en AI echt voor jou laat werken.

Livia Fioretti final.png

Trends in Consumer Behaviour: Navigating the future of sensory tech, authenticity and value creation I Livia Fioretti

Livia’s keynote bespreekt drie belangrijke trends die consumentengedrag hervormen en innovatie stimuleren, geïllustreerd met praktijkvoorbeelden uit verschillende sectoren en regio’s. Ze begint met het onderzoeken hoe sensorische technologieën zorgen voor meeslepende en emotioneel responsieve ervaringen die de manier waarop consumenten verbinden en interageren transformeren. Vervolgens benadrukt ze de groeiende vraag naar emotionele authenticiteit, waarbij de dominantie van door AI gedreven voorspelbaarheid wordt uitgedaagd omdat consumenten steeds meer waarde hechten aan imperfectie, spontaniteit en oprechte interacties. Tot slot gaat Livia in op hoe toonaangevende merken waardecreatie herdefiniëren door betrokkenheid en loyaliteit in een strategisch en betekenisvoller kader van "waarde" te plaatsen.

Joseph oubelkas orange.jpg

Trends in Leadership: Ultimate resilience or how adversity breeds strength I Joseph Oubelkas

Tijdens een werkbezoek in Marokko werd Joseph onrechtvaardig, zonder bewijs of onderzoek, veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf. Hij neemt je mee in het rauwe en confronterende leven binnen de overvolle en vervuilde Marokkaanse gevangenissen. Hij deelt openhartig hoe hij omging met verdriet, woede en frustratie, en hoe hij ondanks de zware omstandigheden zijn kracht wist te behouden. Waar vond hij de motivatie om door te gaan? En hoe slaagde hij erin zijn situatie om te zetten in waardevolle levenslessen? Deze inzichten verrijken nu zijn leven, en Joseph gunt iedereen eenzelfde veerkracht en innerlijke rijkdom. Met zijn persoonlijke verhaal slaat Joseph een brug naar de uitdagingen binnen jouw organisatie. Hij laat zien hoe focus, keuzevrijheid en doorzettingsvermogen je vooruit helpen, en benadrukt het belang van mentale kracht in álle aspecten van het leven: van studie en sport tot werk en ondernemerschap, en van liefde en vrijheid tot gezondheid.

Raja.jpg

The power of passion: Creating connections that matter  I Raja Rajamannar

Muziek. Reizen. Sport. Maar liefst 60% van de mensen spaart actief om te genieten van wat ze graag doen, volgens een recent onderzoek naar het landschap van passies. Deze culturele trend biedt ongekende mogelijkheden voor marketeers die door de ruis heen willen breken. In deze sessie bespreekt Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communications Officer bij Mastercard, de kracht van gedeelde passies en hoe merken deze interesses kunnen benutten om betekenisvolle, langdurige en op vertrouwen gebaseerde connecties met consumenten te creëren.

Diana.jpg

Revamping legacy brands for modern audiences I Diana Frost

Heinz, al meer dan 150 jaar een geliefd merk, biedt waardevolle inzichten voor het behouden van relevantie in de wereld van vandaag. Hoe kunnen gevestigde merken zich ontwikkelen, wereldwijd eenheid brengen in hun storytelling en hun positie als categorie-leider versterken? Sluit aan bij Diana Frost, Chief Growth Officer bij Kraft Heinz, en ontdek hoe universele menselijke waarheden en de kernwaarden van een merk kunnen helpen om merken te moderniseren en springlevend te houden in de huidige markt.

Asmita Dubey.png

Augmenting marketing for future growth I Asmita Dubey

Marketing versterken betekent zowel de wiskunde als de magie omarmen. Asmita bespreekt de belangrijkste katalysatoren voor toekomstige groei – consumenten, merken, technologie en talent – en hoe je ongeëvenaarde consumentenbetrokkenheid in de beautysector kan stimuleren door de kracht van AI te benutten, creativiteit te vergroten, cultuur te versterken en nauw samen te werken met creators.

Stephan.jpg

A shared global agenda I Stephan Loerke

Nu onzekerheid en veranderende dynamieken het wereldwijde landschap blijven herschikken, staan marketeers wereldwijd voor opvallend vergelijkbare uitdagingen. Maar in deze uitdagingen schuilen ook kansen om je aan te passen, te innoveren en samen op creatieve manieren te groeien en te bloeien.

Back to top

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 14 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 6 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 3 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden