Programma

Tijdens de UBA Trends Day op 18 maart brengen drie internationale topsprekers u inspirerende sessies en zetten u aan het denken over uw merk. De volledige UBA Trends Day zal plaatsvinden in het Engels. 

Peter Hinssen en Steven Van Belleghem zullen de UBA Trends Day 2021 modereren en gaan vol enthousiasme in dialoog met onze internationale topsprekers. Ze leggen hen het vuur aan de schenen, trekken iedere trend naar België en bekijken hem op nationaal vlak. Onze Belgische goeroes stellen de vragen die niemand anders durft te stellen. Zorg dat u erbij bent als ze de antwoorden te horen krijgen.

9:00 - 9:15  Intro 

SethGodin.jpg

9:15 - 10:15 Trends in Marketing. There's only one left. | Seth Godin

Dit wordt uw kans om te luisteren naar “the godfather of modern marketing”. Seth Godin staat dan ook niet voor niets op de wish list van heel wat mensen en werd vorig jaar meerdere malen gesuggereerd als keynote speaker.

Hij zal het hebben over de verschuivingen van de afgelopen jaren en waar we vanaf hier naartoe gaan. Verwacht geen klassieke presentatie, maar een reeks vernieuwende inzichten. Seth brengt u gegarandeerd ‘in the moment’.

+ Q&A met Peter Hinssen en Steven Van Belleghem

KatrinaDodd.jpg

10:20 - 11:20 Trends in Branding. Thinking different is not enough. | Katrina Dodd

Katrina Dodd, al meer dan 15 jaar trendwatcher bij het gereputeerde bedrijf Contagious, zal tijdens de UBA Trends Day inzoomen op 3 belangrijke trends: Virtual Necessity, Social Shopping en de nood aan The Great Reset.

Met tal van voorbeelden illustreert Katrina de impact van deze trends voor merken. Een must-see voor wie hoge ambities heeft met zijn merk.

+ Q&A met Peter Hinssen en Steven van Belleghem

MartinLindstrom.jpg

11:35 - 12:35 Trends in Culture. The Ministry of Common Sense. | Martin Lindstrom

Nu COVID-19 onze manier van werken ingrijpend verandert, heeft het geen zin meer om de dingen te doen zoals we ze vroeger deden. Martin Lindstrom toont aan dat bureaucratische regels, slechte excuses en corporate bullsh*t het gezond verstand van bedrijven doen afbrokkelen. Wat is er gebeurd met onze ‘common sense’ en hoe krijgen we deze terug? Global branding expert Martin Lindstrom heeft als missie de common sense te herstellen in het bedrijfsleven. Hij laat zien hoe u uw bedrijf kan transformeren. Wist u trouwens dat het verbeteren van de ‘common sense’ van uw bedrijf, en dan vooral de manier waarop beslissingen worden genomen of hoe wordt omgegaan met klanten, uw NPS met 20% kan doen stijgen? Om deze transformatie op gang te brengen, reikt Martin alvast de eerste tools aan in zijn langverwachte, tot nadenken stemmende en superpraktische sessie. Wedden dat uw NPS zal stijgen als u zijn tips in de praktijk brengt?

Na deze presentatie zin in meer? ‘The Ministry of Common Sense’ zal u toegestuurd worden in de UBA Trends Day belevingsbox.

+ Q&A met Peter Hinssen en Steven Van Belleghem

Peter&StevenGREEN.gif

12:35 - 12:50 Samenvatting | Peter Hinssen en Steven Van Belleghem

Op het einde van de UBA Trends Day geven Peter en Steven een samenvatting van de verschillende trends. 

Back to top