Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 11 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 6 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 3 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden

Sprekers

Seth.png

Seth Godin (US) Founder of the Carbon Almanac, blogger, entrepreneur and author


Seth Godin is een invloedrijke schrijver, ondernemer en spreker, bekend om zijn innovatieve inzichten over marketing en leiderschap. Hij heeft 22 bestsellers geschreven, waaronder bekende titels zoals Linchpin, Tribes, The Dip, Purple Cow en zijn recente werken This Is Marketing en The Practice. Naast zijn boeken richtte hij altMBA en The Akimbo Workshops op, online seminars die duizenden mensen hebben geïnspireerd en gevormd. Zijn blog behoort tot de meest gelezen ter wereld en zijn podcast staat wereldwijd in de top 1%. In 2018 werd hij opgenomen in de Marketing Hall of Fame. Zijn nieuwste project, The Carbon Almanac, is een wereldwijde samenwerking die gericht is op het vergroten van het bewustzijn over klimaatverandering.

Peter oranje.png

Peter Hinssen (BE) Co-founder Nexxworks


Peter is een top-ranked en wereldklasse keynote spreker over technologische evolutie, innovatiestrategie en adaptief leiderschap. Hij brengt zijn inhoud met een unieke combinatie van diepgang, helderheid, positiviteit en een droge humor. Hij beschrijft zichzelf graag als een pathologisch optimist. Hij gelooft er sterk in dat bedrijven kunnen en moeten bijdragen aan het bouwen van een betere, stralendere en gedurfde Day After Tomorrow. Peter heeft samengewerkt met Fortune 1000 bedrijven en toonaangevende merken zoals Google, Apple, Facebook, Amazon en Microsoft, en heeft meer dan vijftien jaar een leven geleid in technologie-startups. Hij is vijfvoudig auteur en docent over de onderwerpen corporate innovatie, leiderschap, strategie en de impact van alles wat digitaal is op de samenleving en het bedrijfsleven. Hij geeft lezingen aan gerenommeerde business schools zoals de London Business School en de MIT Sloan School of Management.

Livia Fioretti final.png

Livia Fioretti (BR) Director of Insights at TrendWatching


Livia heeft heel wat watertjes doorzwommen bij tal van advertising agencies en consultancybedrijven: van planner en copywriter ging het pijlsnel richting strategisch adviseur en intussen Director of Insights bij TrendWatching. Van alle markten thuis, dat geeft Livia Fioretti extra recht van spreken. En dus geven we haar graag opnieuw het podium. Een geluk voor ons, want keynotes geven en kennis delen over de purpose van merken, is haar grote passie. Reden waarom ze ook graag studenten begeleidt van Amsterdam over Parijs tot Newcastle. Ze helpt haar pupillen en haar klanten wereldwijd om trends te bespeuren en heel doelgericht strategieën te ontwikkelen die leiden tot innovaties die tegemoet komen aan wat de consumenten willen. 

Joseph oubelkas orange.jpg

Joseph Oubelkas (NL) Founder Oubelkas Communications

Joseph Oubelkas begon zijn carrière als enthousiaste student in de Hogere Informatica. Op jonge leeftijd werd hij één van de jongste IT-ingenieurs van Nederland en startte hij succesvol zijn eigen IT-bedrijf. Alles leek perfect te gaan, totdat zijn leven in 2004 een dramatische wending nam. Tijdens een werkbezoek in Marokko werd Joseph, zonder bewijs of onderzoek, veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf. Zijn ervaringen in de gevangenis waren een ware beproeving. Wat doet zo'n onrecht met je? Hoe blijf je mentaal sterk, trouw aan jezelf en je waarden in een wereld die alles van je afneemt?

Raja.jpg

Raja Rajamannar (US) WFA President & Chief Marketing & Communications Officer at Mastercard


Raja is verantwoordelijk voor het opbouwen van het Mastercard-merk, het stimuleren van de verkoop van producten en diensten, en het creëren van duurzame concurrentievoordelen voor het bedrijf. Met een achtergrond in innovatie en bedrijfstransformatie, bracht hij waardevolle ervaring mee. Voordat hij deze rol op zich nam, was hij Chief Transformation Officer bij Anthem (voorheen WellPoint), een Fortune 500-ziekteverzekeringsmaatschappij. Eerder werkte hij 15 jaar bij Citigroup, waar hij verschillende leidinggevende posities bekleedde, waaronder Global Chief Marketing Officer voor Cards and Payments. Voor zijn tijd bij Citigroup was hij 7 jaar actief bij Unilever in verkoop- en productmanagement. Raja begon zijn loopbaan bij Asian Paints in India.

Diana.jpg

Diana Frost (CA) Global Chief Growth Officer at Kraft Heinz

Diana is sinds december 2023 Global Chief Growth Officer bij The Kraft Heinz Company. Ze is verantwoordelijk voor strategie, disruptieve innovatie, groei en marketingexcellentie op wereldniveau en stimuleert een cultuur van samenwerking en creativiteit binnen de organisatie.

Diana is sinds 2020 werkzaam bij Kraft Heinz en heeft verschillende leidinggevende functies bekleed. Van augustus 2022 tot december 2023 was zij Chief Growth Officer voor Noord-Amerika. Daarvoor was zij Head of North America Disruption en Chief Marketing Officer Canada van januari tot augustus 2022, en Chief Growth Officer Canada van september 2020 tot december 2021. Ze was ook een belangrijke uitvoerende sponsor van de programma’s voor Diversiteit, Gelijkheid, Inclusie en Betrokkenheid bij Kraft Heinz Canada.

Voordat Diana bij Kraft Heinz kwam, werkte zij bijna 13 jaar bij Mars, Incorporated, waar ze diverse leidinggevende functies bekleedde. Ze was Head of Portfolio Transformation bij Mars Wrigley US van januari 2019 tot september 2020, Vice President Marketing bij Mars Wrigley Canada van 2017 tot 2018, en Vice President Marketing, Chocolate van 2016 tot 2017. Daarvoor was ze Brand Director bij Mars Pet Nutrition van 2011 tot 2016 en Senior Brand Manager bij Mars Chocolate van 2007 tot 2011. Diana begon haar carrière bij PepsiCo als Assistant Brand Manager en later Associate Brand Manager van 2005 tot 2007.

Diana heeft een diploma Honours Business Administration behaald aan de Ivey School of Business van de University of Western Ontario in Canada.

Asmita Dubey.png

Asmita Dubey (IN) Chief Digital & Marketing Officer at L'Oréal

Asmita Dubey is de Chief Digital & Marketing Officer van de L’Oréal Groupe, wereldleider in beauty, met als doel de schoonheid te creëren die de wereld beweegt. Zij leidt de L’Oréal Groupe naar Augmented Marketing met Digital en Beauty Tech als kern. Asmita is in 2023 uitgeroepen tot Global Marketer of the Year door de World Federation of Advertisers.

Ze is van Indiaanse roots met een achtergrond in economie en statistiek. Ze begon haar carrière in de reclame-industrie, waar ze zowel in India als in China werkte aan campagnes voor enkele van 's werelds grootste FMCG-merken. In 2013 werd ze Chief Marketing Officer voor L’Oréal China. Hier was ze verantwoordelijk voor het leggen van de basis voor de e-commerceversnelling van de groep in China (inclusief het opzetten van de eerste gezamenlijke zakelijke samenwerkingen met Alibaba en Tencent). Sindsdien heeft ze verschillende leiderschaps- en transformatieve rollen binnen de groep vervuld.

Asmita is ook bestuurslid bij Haleon, 's werelds grootste consumentengezondheidszorgbedrijf, als onafhankelijk niet-uitvoerend bestuurder.

Stephan.jpg

Stephan Loerke (BE) CEO World Federation of Advertisers


Stephan is sinds november 2003 CEO van de WFA, in welke tijd de organisatie een meer dan tienvoudige groei in personeelsbestand en omzet heeft meegemaakt. Hij is ook vicevoorzitter van de International Council for Ad Self-Regulation (ICAS) en lid van de Global Advisory Council van Advertising Week. In 2019 stond hij op de Digerati-lijst van The Drum als een van de 100 meest invloedrijke personen ter wereld op het gebied van digitaal. Voordat hij bij de WFA kwam, werkte Stephan voor L'Oréal in Parijs en Brussel. Hij studeerde bedrijfseconomie aan de Saint Gall Business School in Zwitserland, waarna hij bij de Verenigde Naties in New York werkte. Stephan heeft de Duitse en Franse nationaliteit, is getrouwd met Sabine en heeft twee zonen, Sebastian en Alexandre.

Steven.jpg

Steven Van Belleghem (BE) Co-founder Nexxworks & Customer experience enthusiast


Steven heeft meerdere internationale bestsellers op zijn naam staan: ‘When Digital Becomes Human’, ‘Customers the Day after Tomorrow’, ‘The Offer You Can’t Refuse’ en zijn nieuwste boek 'A Diamond in the rough'. Zijn passie is het brengen van inspiratie over de klantervaring van de toekomst. Steven gelooft dat ondernemers het hart van hun klanten pas kunnen raken als ze hen op een empathische manier en als mens benaderen. Dat kan door het spel op lange termijn te spelen en de nieuwe technologie met gezond verstand in te zetten. Succes is een logisch gevolg van deze aanpak.

Als internationale keynote spreker heeft Steven meer dan 1.500 presentaties in 45 verschillende landen op de teller staan. Op de UBA Trends Day is Steven jouw moderator.

Back to top