C'était l'UBA Trends Day 2025
Brussels Expo - ING Arena
Le jeudi 20 mars, nous avons une nouvelle fois ouvert les portes de l'ING Arena pour accueillir la UBA Trends Day.
Plus de 2 000 marketeurs et 500 étudiants étaient présents pour une édition record de la UBA Trends Day, avec des keynotes inspirantes de Seth Godin, Peter Hinssen, Livia Fioretti, Joseph Oubelkas, Raja Rajamannar, Diana Frost, Asmita Dubey, Stephan Loerke et Steven Van Belleghem.

Programme
- 8h00 : Ouverture des portes
- 9h00 - 11h00 :
- Bienvenue l Mira De Maeyer & Stephan Loerke
- Trends in Artificial Intelligence: The hype of the decade, the end of awful, or the ultimate innovation of mankind? l Peter Hinssen
- Augmenting marketing for future growth l Asmita Dubey
- Trends in Consumer Behaviour: Navigating the future of sensory tech, authenticity, and value creation l Livia Fioretti
11h00 : Pause networking
- 11h35 - 13h00 :
- WFA Global Marketing Agenda | Stephan Loerke
- Trends in Strategy: Why great marketing is strategic, and how the systems we are part of drive marketing more than ever before | Seth Godin
13h00 : Lunch & networking
- 14h40 - 16h30 :
- The power of passion: Creating connections that matter l Raja Rajamannar
- Revamping legacy brands for modern audiences | Diana Frost
- Résumé de la journée l Steven Van Belleghem
- Trends in Leadership: Ultimate resilience or how adversity breeds strength I Joseph Oubelkas
16h30: Drink de clôture
L’UBA Trends Day est organisé par ubabelgium.be.