Sprekers

Seth.png

Seth Godin (US) Founder of the Carbon Almanac, blogger, entrepreneur and author


Seth Godin is een invloedrijke schrijver, ondernemer en spreker, bekend om zijn innovatieve inzichten over marketing en leiderschap. Hij heeft 22 bestsellers geschreven, waaronder bekende titels zoals Linchpin, Tribes, The Dip, Purple Cow en zijn recente werken This Is Marketing en The Practice. Naast zijn boeken richtte hij altMBA en The Akimbo Workshops op, online seminars die duizenden mensen hebben geïnspireerd en gevormd. Zijn blog behoort tot de meest gelezen ter wereld en zijn podcast staat wereldwijd in de top 1%. In 2018 werd hij opgenomen in de Marketing Hall of Fame. Zijn nieuwste project, The Carbon Almanac, is een wereldwijde samenwerking die gericht is op het vergroten van het bewustzijn over klimaatverandering.

Peter oranje.png

Peter Hinssen (BE) Co-founder Nexxworks


Peter is een top-ranked en wereldklasse keynote spreker over technologische evolutie, innovatiestrategie en adaptief leiderschap. Hij brengt zijn inhoud met een unieke combinatie van diepgang, helderheid, positiviteit en een droge humor. Hij beschrijft zichzelf graag als een pathologisch optimist. Hij gelooft er sterk in dat bedrijven kunnen en moeten bijdragen aan het bouwen van een betere, stralendere en gedurfde Day After Tomorrow. Peter heeft samengewerkt met Fortune 1000 bedrijven en toonaangevende merken zoals Google, Apple, Facebook, Amazon en Microsoft, en heeft meer dan vijftien jaar een leven geleid in technologie-startups. Hij is vijfvoudig auteur en docent over de onderwerpen corporate innovatie, leiderschap, strategie en de impact van alles wat digitaal is op de samenleving en het bedrijfsleven. Hij geeft lezingen aan gerenommeerde business schools zoals de London Business School en de MIT Sloan School of Management.

Livia Fioretti final.png

Livia Fioretti (BR) Director of Insights at TrendWatching


Livia heeft heel wat watertjes doorzwommen bij tal van advertising agencies en consultancybedrijven: van planner en copywriter ging het pijlsnel richting strategisch adviseur en intussen Director of Insights bij TrendWatching. Van alle markten thuis, dat geeft Livia Fioretti extra recht van spreken. En dus geven we haar graag opnieuw het podium. Een geluk voor ons, want keynotes geven en kennis delen over de purpose van merken, is haar grote passie. Reden waarom ze ook graag studenten begeleidt van Amsterdam over Parijs tot Newcastle. Ze helpt haar pupillen en haar klanten wereldwijd om trends te bespeuren en heel doelgericht strategieën te ontwikkelen die leiden tot innovaties die tegemoet komen aan wat de consumenten willen. 

Radja achtergrond.png

Raja Rajamannar (IN) WFA President & Chief Marketing & Communications Officer at Mastercard


Raja is verantwoordelijk voor het opbouwen van het Mastercard-merk, het stimuleren van de verkoop van producten en diensten, en het creëren van duurzame concurrentievoordelen voor het bedrijf. Met een achtergrond in innovatie en bedrijfstransformatie, bracht hij waardevolle ervaring mee. Voordat hij deze rol op zich nam, was hij Chief Transformation Officer bij Anthem (voorheen WellPoint), een Fortune 500-ziekteverzekeringsmaatschappij. Eerder werkte hij 15 jaar bij Citigroup, waar hij verschillende leidinggevende posities bekleedde, waaronder Global Chief Marketing Officer voor Cards and Payments. Voor zijn tijd bij Citigroup was hij 7 jaar actief bij Unilever in verkoop- en productmanagement. Raja begon zijn loopbaan bij Asian Paints in India.

Stephan.png

Stephan Loerke (BE) CEO World Federation of Advertisers


Stephan is sinds november 2003 CEO van de WFA, in welke tijd de organisatie een meer dan tienvoudige groei in personeelsbestand en omzet heeft meegemaakt. Hij is ook vicevoorzitter van de International Council for Ad Self-Regulation (ICAS) en lid van de Global Advisory Council van Advertising Week. In 2019 stond hij op de Digerati-lijst van The Drum als een van de 100 meest invloedrijke personen ter wereld op het gebied van digitaal. Voordat hij bij de WFA kwam, werkte Stephan voor L'Oréal in Parijs en Brussel. Hij studeerde bedrijfseconomie aan de Saint Gall Business School in Zwitserland, waarna hij bij de Verenigde Naties in New York werkte. Stephan heeft de Duitse en Franse nationaliteit, is getrouwd met Sabine en heeft twee zonen, Sebastian en Alexandre.

Steven Van Bellghem.png

Steven Van Belleghem (BE) Co-founder Nexxworks & Customer experience enthusiast


Steven heeft meerdere internationale bestsellers op zijn naam staan: ‘When Digital Becomes Human’, ‘Customers the Day after Tomorrow’, ‘The Offer You Can’t Refuse’ en zijn nieuwste boek 'A Diamond in the rough'. Zijn passie is het brengen van inspiratie over de klantervaring van de toekomst. Steven gelooft dat ondernemers het hart van hun klanten pas kunnen raken als ze hen op een empathische manier en als mens benaderen. Dat kan door het spel op lange termijn te spelen en de nieuwe technologie met gezond verstand in te zetten. Succes is een logisch gevolg van deze aanpak.

Als internationale keynote spreker heeft Steven meer dan 1.500 presentaties in 45 verschillende landen op de teller staan. Op de UBA Trends Day is Steven jouw moderator.

Back to top