Trends Day Partners

Dankzij onze 5 structurele partners kunnen wij van Trends Day 2022 een bijzondere en boeiende ervaring maken. 

BT-Belgium-black.png

Black Tiger

Black Tiger Belgium maakt deel uit van de Black Tiger Group (FR), een softwarebedrijf gespecialiseerd in de exploitatie van persoonsgegevens en AVG.

Meer info
bpost_logo_rgb@0,33x.png

bpost

In-Home Advertising brengt uw merk tot in het hart van het huis, rechtstreeks op de keukentafel, daar waar de beslissingen worden genomen. bpost media, het compentiecenter van bpost, richt zijn kennis en expertise volledig rond In-Home Advertising. 

Meer info
dpgmedia-logo-rgbkleiner.png

DPG Media

DPG Media wil alle mensen verbinden door hen te raken, te verrassen en te inspireren. Onze media informeren, entertainen en verbinden.
DPG Media telt 35 unieke merken, bereikt 4,6 miljoen kijkers, lezers, surfers, luisteraars & gsm-gebruikers en telt 1.800 werknemers. Elke dag opnieuw bereiken we 8 op de 10 Vlamingen met nieuws, entertainment en mobile services.

Meer info
jcdec.png

JCDecaux

JCDecaux is wereldwijd marktleider in buitenreclame en stadsmeubilair, en bereikt relevante doelgroepen in ruim 80 landen. Met voor zijn sector toonaangevende expertise en oplossingen helpt JCDecaux merken zinvolle interactie en schaalbare merkcommunicatie te creëren met dagelijks ruim 890 miljoen consumenten wereldwijd. Sinds het prille begin houdt JCDecaux de blik stevig gericht op de toekomst bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten die nuttig zijn voor burgers, en die steden slimmer en aangenamer maken, op basis van reclame. 

Meer info
var.png

Var

Var is de mediaregie van de VRT, de Vlaamse publieke omroep in België. We bieden advertentieruimte op radio, tv en digitale media zoals podcasts, apps, websites en creatieve partnerships met Studio Brussel, MNM, Radio 1, Radio 2, Klara, Eén, Canvas door adverteerders te verbinden met het brede en kwalitatieve publiek van alle Vlamingen.

Meer info
Back to top