Trends Day Partners

We danken onze 4 structurele partners voor de samenwerking en hun inzet om van deze speciale editie’ Trends Day goes Virtual’ een boeiende ervaring te maken. Zij zorgen voor extra content en wedstrijden.

bpost_logo_rgb@0,33x.png

bpost

In-Home Advertising brengt uw merk tot in het hart van het huis, rechtstreeks op de keukentafel, daar waar de beslissingen worden genomen. bpost media, het compentiecenter van bpost, richt zijn kennis en expertise volledig rond In-Home Advertising. 

Meer info
var.png

Var

Var is de mediaregie van de VRT, de Vlaamse publieke omroep in België. We bieden advertentieruimte op radio, tv en digitale media zoals podcasts, apps, websites en creatieve partnerships met Studio Brussel, MNM, Radio 1, Radio 2, Klara, Eén, Canvas door adverteerders te verbinden met het brede en kwalitatieve publiek van alle Vlamingen.

Meer info
logo_pos_rgb (1).png

Bisnode

Bisnode biedt B2C- en B2B-oplossingen gericht op datagedreven marketing aan nationale en internationale oganisaties of bedrijven. We zetten gegevens om relevante informatie waarmee Bisnode-klanten betere beslissingen kunnen nemen, zowel strategisch als voor hun dagelijkse activiteiten. Het aanbod van Bisnode is breed : Database Management, Data Quality, Data Delivery, Digital Campaign Management, Business Intelligence and Consultancy.

Meer info
dpgmedia-logo-rgbkleiner.png

DPG Media

DPG Media wil alle mensen verbinden door hen te raken, te verrassen en te inspireren. Onze media informeren, entertainen en verbinden.
DPG Media telt 35 unieke merken, bereikt 4,6 miljoen kijkers, lezers, surfers, luisteraars & gsm-gebruikers en telt 1.800 werknemers. Elke dag opnieuw bereiken we 8 op de 10 Vlamingen met nieuws, entertainment en mobile services.

 

Meer info

Media Date

Het Media Date Channel wordt gerealiseerd in samenwerking met AEA, Bpost, VIA en WE MEDIA.

Back to top